ლევან მინდიაშვილი


      1. მე ვარ.. ლევან მინდიაშვილი - მულტიმედია არტისტი და ძალიან ცნობისმოყვარე ადამიანი, აუცილებლად მუდმივად მჭირდება ექსპერიმენტები და ახალი გამოცდილებები
      2. ხელოვნება ჩემთვის არის... დიალოგი - მნახველსა და ჩემს შორის
     3. ჩემი შემოქმედება არის... მოგზაურობა ადამიანის ქვეცნობიერში - მის ყველაზე ინტიმურ, მიმალულ შრეებში და მისი იდენტობის ანალიზი.
     4. ) ბოლო გამოფენა/ნამუშევარი რომელიც წარვუდგინე საზოგადოებას იყო... ) მინდოდა მეთქვა... პირველი პერსონალური გამოფენა თბილისში 5 წლიანი პაუზის შემდეგ “ზეწრებში გახვეული” და ამ გამოფენის იდეა იყო იმ გამოცდილებებისა და სერიების ჩვენება რომელზეც ბუენოს აირესსა და ნიუ იორკში ცხოვრებისა და მუშაობის დროს შევიძინე. უტა ბექაიასთან ერთად შექმნილი პერფორმანსითა და ინსტალაციით (რომელსაც მაგდა გველესიანი ასრულებდა) სახლში დაბრუნების მეტაფორა მინდოდა შემექმნა.
      5. ქართველი თანამედროვე ხელოვანი, რომლითაც მოვიხიბლე. რატომ?
დავით კუხალაშვილი ჩემი აზრით ძალიან საინტერესო ახალგაზრდა ხელოვანიაჩემთვის საინტერესო ვიზუალური ხერხებით და საშუალებებით ქმნის ნამუშევრებს რომლებშიც სოციალურ/პოლიტიკურ პრობლემებს აშიშვლებს.


  

























1 comment:

  1. I Love Art Magazine: ლევან მინდიაშვილი >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    I Love Art Magazine: ლევან მინდიაშვილი >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    I Love Art Magazine: ლევან მინდიაშვილი >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete