პაპუნა ჭუმბურიძე




1. მე ვარ.. პაპუნა ჭუმბურიძე.
2. ჩემი შემოქმედება არის...უვკე დაახლოებით 10 წელია რაც ელექტრონულ მუსიკას ვწერ და ჩემი ცხოვრების განუყოფელ ნაწილად იქცა. ყოველდღე ვცდილობ რაღაც ახალი მოვიკვლიო. თბილისი new comer 2012 წლის მონაწილე ვა სადაც ნახევარ ფინალამდე მივედი.
3. ა) ბოლო გამოფენა/ნამუშევარი რომელიც წარვუდგინე საზოგადოებას იყო... ბ) მინდოდა მეთქვა...ამჟამად ჩემი 1-1 კომპოზიცია ლიტერატურულ ფესიტვალ "გარა" ში არის წარდგენილი, როგორც ვეფხის ტყაოსნის ილუსტრაციების გაფორმება სლაიდ შოუსთვის დავწერე 1 კომპოზიცია.ჩემი იდეა იმაში მდგომარეობს, რომ ელექტრონული მუსიკა სხვა კუთხითაც დავანახოთ ხალხს ვიდე ტექნო და კლუბური მუსიკაა და პოპულარიზაცია გავუკეთოთ სხვა ჟანრებს როგორშიც ჟან მიშელ ჟარე მოღვარეობდა.
4. ქართველი თანამედროვე ხელოვანი, რომლითაც მოვიხიბლე. რატომ?
ქართველი ხელოვანებიდან... გურა დოჩანაშვილი მოწმონს. შედარებით ახლებიდან თსუ არტი მომეწონა არ ერიდებიან ექსპერიმენტებს და საკმაოდ კარგადაც გამოსდით ჩემი აზრით.


No comments:

Post a Comment